משפטי מוטיבציה ושיפור מצב הרוח לדיאטה

משפטי מוטיבציה לדיאטהבדיוק כפי שמודטים ויוגים זקוקים למשפטי מפתח המסייעים להם להישאר ממוקדים על המטרה, או שאנשים המתאמנים בהרגלי חשיבה חיובית נעזרים במשפטים המסייעים להם לשנות דפוסי חשיבה שליליים, כך גם אנשים שנכנסים לתהליך דיאטה, וחווים עליות ומורדות, זקוקים למשפטי מוטיבציה המסייעים לאורך הדרך באמצעות חיזוק מצב הרוח, שיפור חילוף החומרים והגעה מוצלחת אל המטרה.

אני לא מתאמנת כי אני שונאת את גופי, אני מתאמנת כי אני אוהבת אותו

התבוננות מפוכחת על הגוף מתוך מצב של ביטחון ובריאות נפשית חיובית, היא שיטה מצוינת לשמור על מוטיבציה במשטר האימונים הגופניים והדיאטה. אז מומלץ להשתיק את המבקר הפנימי ולא לפחד להגיד משפט זה גם בחדר הכושר.

אכול נקי, התאמן "מלוכלך"

אכילת השילוב הנכון של מזונות, כגון מזונות טריים, דגנים מלאים, חלבון רזה ומוצרי חלב דלי שומן, מעניקים לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק, על מנת להגן מפני מחלות כרוניות ולחטב את המותניים. בנוסף, השקעת הזמן, המסירות והמחויבות לעבודת כושר גופני מאומצת, מאיצים את התוצאות.

לא תשיג את הישבן האידיאלי באמצעות ישיבה

אנשים היושבים ליד שולחן כל היום, מוכרחים לקום מידי פעם ולשמור על פעילות קבועה. על מנת להשיג אחוריים מרשימים, יש להוסיף לאימון הכושר שימוש באביזרים כגון כיסא או עמוד, או בביצוע תנועות בעיטות ברגליים.

אם זה לא מאתגר אותך, זה לא משנה אותך

ביצוע אותו האימון או אכילת אותה ארוחה עשויים להיות הרגלים נוחים, אך אלו אינם מסייעים להגעה לתוצאות הרצויות. מומלץ לתבל את משטר התזונה והאימונים בשינויים קטנים קבועים, תוך הוספת אתגרים ואפילו משחקים קטנים בדרך אל המטרה.

היום זאת ההזדמנות שלי לתת את כולי

בין אם אתה מנסה לרדת במשקל, להפחית את רמת המתח או להתנסות באכילה בריאה, כל יום הוא יום חדש להתמודדות עם המטרות.

היום זה קשה, מחר זה עובד

היום השרירים עשויים להיות רגישים וכואבים, אך מחר הם יהיו חזקים, חלקים ומבריקים. אתה מרגיש נהדר מבפנים ומבחוץ!

חזק הוא הרזה החדש

להיות חזק אין פירושו בהכרח להיות שרירי ולקרוע את שרירי הבטן. ליצירת גוף חזק ושרירי די בביצוע תרגילים חופשיים בתפזורת, בשילוב עם צריכת מזונות בריאים המחזקים את הגוף ומסלקים ממנו רעלים.

גופך יכול לעשות הכל. רק המוח צריך את השכנוע

לעיתים, המוח יכול להיות האויב הגרוע ביותר. לכן מומלץ להקפיד על חשיבה חיובית באמצעות אכילת מזונות בריאים לדיאטה כמו אגוזים, מעבר להרגלי בישול בריא הכולל שפע ירקות, ויטמינים וסיבים תזונתיים, והקפדה על שינה נאותה.

הדרך אל המטרה רצופה זיעה

אל תפחדו ממעט זיעה במהלך האימון. הביצועים ישתפרו עם בחירת מאכלים ומשקאות נבונים לפני האימון ולאחריו, על מנת לספק לו את האנרגיה הדרושה לביצוע התרגילים, ולסייע לו להתאושש. מומלץ לשתות הרבה מים או משקאות ספורט.

אתה לא צריך ללכת מהר. אתה פשוט צריך ללכת

אין צורך לרוץ חצי מרתון או לבצע סט תרגילי שרירים בזמן קצר כדי להצליח ולהשיג את מטרות הירידה במשקל. מומלץ לבצע את התרגילים שמרגישים נוח וטבעי, ולאכול את המזונות האהובים, כל עוד שהם נצרכים בתבונה ובמתינות.

ההתמדה משתלמת

המפתח לירידה בריאה במשקל הוא למעשה היצמדות לתכנית. אך הטריק הוא להכין תכנית מותאמת ליכולות, הגיונית ושפויה. כך ניתן להקל על הדיאטה ולשמור עליה מתוך שמחה.

ג'אנק פוד מספק לרגע. אכילה בריאה מספקת לכל החיים

הכמיהה הזאת לשקית צ'יפס או לג'אנק פוד אחר יכולה להיות מסופקת עם לחיצת כפתור במכונות אוטומטיות. אך התחושה לאחר האכילה לא שווה את הסיפוק הרגעי. ניתן לספק את הכמיהה הזאת עם חטיף בריא. בסופו של דבר ההרגל ישתרש והתוצאות של הבריאות הנפשית והפיסית מספקות לטווח הארוך, ולמעשה לכל החיים.

האכילה שלך פרטית, אך המראה שלך ציבורי

מזון מהיר, מזונות מעובדים וחטיפים ארוזים מראש מכילים רמות גבוהות של שומן טרנס, סוכר, נתרן ופחמימות. מומלץ לבחור מזונות מלאים כגון פירות טריים וירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים על מנת לסייע בהפחתת צריכת השומן, הסוכר והכולסטרול.

הקול הקטן הזה בראש שאומר לך שלא תצליח, הוא שקרן

לכל אדם יש את הזמן שלו והקצב שלו כשזה מגיע להתחיל בדיאטה או לאמץ סגנונות בישול בריאים. אך גם אם כל ההתחלות קשות, אין זה אומר שהתהליך אינו בר ביצוע!

דיאטה היא המשחק היחיד שבו אתה מנצח כשאתה מפסיד

בין אם אתה שומר על דיאטת 1,400 קלוריות, מבצע תרגילי שריפת שומן, או עובר להרגלי אכילה בריאים, הפרס הוא העובדה שככל ש"הפסדת" יותר קילוגרמים, כך ניצחת יותר!