דיאטה און ליין

דיאטה און לייןדיאטת און ליין היא שירות שניתן על ידי חברת דיאטה קלאב, ומטרתו לתמוך באנשים המתקשים להתחייב לעקרונות התזונה הבריאה והנכונה, אך עדיין מבקשים לבצע שינויים משמעותיים בהרגלי החיים.

תכנית זו מתאימה בעיקר לאנשים המתנהלים עם לוחות זמנים צפופים, מתגוררים במקומות מרוחקים שאינם מאפשרים להם להגיע, פיסית, אל התזונאית או קבוצת התמיכה המועדפת עליהם, וגם לאנשים בחו"ל.

הדיאטה מתבצעת בעיקר באמצעות גלישה באינטרנט והפעלת תוכנת צ'אט המאפשרת קיום פגישות וירטואליות אישיות שיכולות להתבצע מכל מקום. כל משתתף שנרשם לשירות נפגש בשיחת צ'אט עם תזונאית ויועצת המתמחות בטיפול במשקל עודף.

עקרונות דיאטת און ליין

דיאטה זו מבוססת על קשר אישי בין התזונאית לבין המשתתף ומאפשרת הצלחה והתמדה בתהליך הדיאטה. כל שיחת צ'אט נמשכת שלושים דקות ועקרונותיה מבוססים על הקניית הרגלים לתזונה נכונה, כולל הרכבת תפריטים אישיים, בדיקת יומני אכילה, ואיתור תחליפי מזונות להתאמה אישית להשגת המטרות הרצויות.

זוהי תקשורת אישית וחסויה המתקיימת באמצעות שיחות פרטיות, קבוצות און ליין ותכתובות מיילים. התזונאיות המקצועיות מנוסות בניהול שיחה מתחשבת ורגישה במהלכה ניתן לשתף את מאבקי המשקל, קשיי התזונה, הצלחות וכישלונות.

תכנית התזונה בשיטת דיאטה קלאב מסייעת לשיפור הבריאות, המשקל והמצב הנפשי. זוהי תכנית מקיפה המלמדת אדם לשנות את דפוסי החשיבה שלו כמו גם את התנהגותו בכל הנוגע למזון, ולהקפיד על פעילות גופנית.

צוות המנהלים, התזונאים והיועצים בדיאטה קלאב מאמינים כי מחויבות לתהליך דיאטה נובע, מתחיל ומתאפשר עם אחריות אישית, והם מסייעים למשתתפים להעצים את יכולותיהם לאמץ את תכנית התזונה בקלות ובנוחות.

מהלך דיאטת און ליין

כל שלבי התהליך מתועדים במספרים הנרשמים ב"מעקב השקילה" המבוצע בשיתוף בין המשתתף לתזונאית, מתוך מטרה לעקוב אחר ההנחיות התזונתיות ולעדכן את השינויים המתרחשים. תפקיד התזונאית האחראית על התהליך הוא להתעדכן, ותפקיד המשתתף בתכנית הוא לעדכן את הצלחתו או כישלונותיו בתהליך.

המשתתף מספק רישומי אכילה שבועיים כך שניתן לעקוב אחר דפוסי האכילה שלו ולהעריך את מצבו באופן מדויק. הרישומים מועברים במייל אל התזונאית לפני כל מפגש צ'אט והתזונאית מתכוננת לשיחה בהתאם.

מערכת מסרים פנימית מאפשרת למשתתפים לשמור על קשר קבוע ורצוף גם מחוץ למפגשים כך שניתן לקבל תמיכה באופן קבוע. גמישות התכנית מאפשרת שמירה על מחויבות קיומם והתזונאית מסייעת למשתתף להתבונן על כל תחומי החיים שלו, גם אלו שאינם קשורים לתזונה, על מנת לאפשר שינוי אמיתי.

בתכנית דיאטת און ליין ניתן לאכול שש ארוחות יומיות מאוזנות המורכבות מכל קבוצות המזון, כולל מזונות הנחשבים לאסורים בדיאטות אחרות, כגון גלידות, עוגות ופיצוחים, כל עוד אוכלים אותם במתינות.

מומלץ גם להתחבר לשירות קבוצות התמיכה של דיאטה קלאב, המעניקות אפשרות לשתף את הקשיים כמו גם את ההישגים בתהליך הדיאטה. משתתפי הקבוצה מעודדים ומחזקים זה את זה, מקשיבים ולומדים מניסיון אישי, תוך הענקת הכוחות להמשיך בתהליך.